E U Päästökaupan Järjestelmä


Osapuolet, joilla on Kioton pöytäkirjan mukaiset sitoumukset Liite B Osapuolet ovat hyväksyneet päästöjen rajoittamiseen tai vähentämiseen tähtäävät tavoitteet Nämä tavoitteet ilmaistaan ​​sallittujen päästöjen tai osoitettujen määrien tasoina sitoumusjaksolla 2008-2012 sallitut päästöt jaetaan osoitettuihin määräyksiköihin AAU: t. Päästökauppa, sellaisena kuin se on määritelty Kioton pöytäkirjan 17 artiklassa, sallii maille, joilla on päästöyksiköitä vara - päästöihin, sallittu mutta joita ei käytetä - myydä ylimääräinen kapasiteetti maille, jotka ovat yli niiden tavoitteet. Näin syntyi uusi hyödyke päästövähennysten tai - muutosten muodossa Koska hiilidioksidi on tärkein kasvihuonekaasu, ihmiset puhuvat yksinkertaisesti hiilen kaupasta Hiilidioksidia seurataan nyt ja käydään kauppaa kuten mitä tahansa muuta hyödykettä. Tätä kutsutaan hiilimarkkinoiksi. Muut hiilialan markkinat. jotta osapuolet voisivat ylittää yksiköt ja myöhemmin olla kykenemättömiä täyttämään omat päästötavoitteensa, kumpikin osapuoli on velvollinen Säilyttää kansallisen rekisterin ERU-, CER-, AAU - ja RMU-varanto kansallisella rekisterissään Tämä varaus, jota kutsutaan sitoumusjaksoksi, ei saa laskea alle 90 prosenttiin sopimuspuolen määrästä tai 100 prosenttia viidestä kertaa viimeisimmästä Joka on alhaisin. Liitäntä kotimaisiin ja alueellisiin päästökauppajärjestelmiin. Edustustojen kaupankäyntijärjestelmät voidaan perustaa ilmastopolitiikan välineiksi kansallisella tasolla ja alueellisella tasolla. Näiden järjestelmien mukaan hallitukset asettavat päästövaatimukset, joita osallistuvat yksiköt saavuttavat. Euroopan unionin päästökauppajärjestelmä on suurin käytössä. Päätös 11 CMP 1 Kioton pöytäkirjan 17 artiklan mukaisista päästökauppaa koskevista yksityiskohtaisista säännöistä, säännöistä ja suuntaviivoista. Päätös 13 CMP 1 yksityiskohtaisista säännöistä 7 Päästökauppaa. Päästökauppajärjestelmä ETS on tehokas politiikan väline Kasvihuonekaasupäästöt Cap ja kauppa kannustavat operatiivista huippuosaamista ja tarjoavat kannustimen ja polun uusien ja olemassa olevien tekniikoiden käyttöön. Politiikan välineenä päästökauppa on parempi kuin verotus, joustamaton komento - ja valvontajärjestelmä ja veronmaksajien rahoittamat tuet Koska se on taloudellisesti tehokkain keino saavuttaa tietty päästövähennysraja tai - tavoitteensa. Se on suunniteltu nimenomaan ympäristönsuojelutavoitteen saavuttamiseksi. Se tarjoaa selkeän hinta-signaalin, jota vastaan ​​mitataan vähennysinvestointeja. Rationaalisuus ei ole ainoa poliittinen väline Että hallitusten olisi käytettävä mutta jotka eivät ole tärkeässä asemassa kaupankäynnissä, aiheuttavat tarpeettomia kustannuksia ja aiheuttavat poliittisia sekaannuksia. Rationaalisuus vastaa ilmastonmuutospolitiikan keskeistä tavoitetta, jonka avulla pääomaa voidaan tehokkaasti ohjata markkinoihin kohti hiilidioksidipäästöjä. Päästömarkkinat edellyttävät päästöoikeuksien luettavuutta luodakseen Hintasignaalit hiilidioksidipäästöjä aiheuttaville investoinneille. Säännöt, tavoitteet ja päästömarkkinoita ohjaavat sääntelyjärjestelmät ovat selkeitä ja ennakoitavissa maailmanlaajuisesti. Sovitaan vaatimusten noudattamisjaksoja, joiden avulla yritykset voivat rakentaa päästövähennys - tai ostoprosessinsa ajan kuluessa. Säännökset, joiden ansiosta tehokkuuden löytäminen edullisimmista ratkaisuista löytyy aina, kun ne löytyvät. Offset-pohjaiset mekanismit tarjoavat mahdollisuuden maille tai aloille, jotka eivät ole vielä ottaneet käyttöön päästöoikeusperustaista lähestymistapaa markkinoihin osallistumiseen. Pitäisi kehittyä ja kehittyä ja tuottaa laajaa kasvihuonekaasujen kattavuutta. Tämä johtaa hiili - ja kauppajärjestelmän maailmanlaajuiseen hintaan valuutta-, hyödyke - ja velkamarkkinoilla. Varmistetaan, että hiilellä on asianmukaiset yhteydet kaikilla näillä markkinoilla. Yhdenmukaistetut vertailuarvot, tavoitteet, säännöt, seuranta ja täytäntöönpano useissa lähestymistavoissa. Rakenteet ja määräykset eri sovellusten yhdistämiseksi oches ja järjestelmät, suoraan tai valuuttakursseilla tai markkinavälineillä. Maailmanlaajuiset offset-mekanismit, jotka perustuvat todennettavissa oleviin päästövähennysprojekteihin ja standardeihin. EDELLYTTÄVÄ JA PIDÄTTYÄ TAPAHTUMAA. Hiilidioksidin hinnoittelu avaa uuden sijoitus - ja rahoitusmahdollisuuden. Nämä mahdollisuudet voivat yhdistää metsät ja menetelmät kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi suuremmilla pääomamarkkinoilla, joilla pyritään rahoittamaan hiilidioksidipäästöjä hiilidioksidipäästöjä ympäri maailmaa. Court-neuvonantaja tukee EU: n suunnitelmia Compel Airlinesin maksamaan hiilipäästöjä. Mr Atsma ei vastusta järjestelmää, hän sanoi, mutta jos muut Euroopan maat pitävät tilannetta huonona, hän harkitsee lykkäämisen tukemista. Hänen tärkein huolenaiheensa, Van Rooijen sanoi, että kansainväliset lentoyhtiöt ohittaisivat Euroopan, jotta vältettäisiin järjestelmän veloittaminen. Tämä vahingoittaisi Schipolin lentokentän asemaa lähellä Amsterdamia tärkeänä keskuksena, ja se voisi johtaa pitempiin lentoihin ja jopa enemmänkin päästöihin. Hän sanoi. Atsma nostaa esiin kysymyksen EU: n ministerit ensi viikolla sanovat. Italian hallitus oli jo ilmaissut samanlaisia ​​varaumia kansainvälisen Herald Tribunen torstaina todettujen asiakirjojen mukaan. Euroopan unionin neuvoston 29. syyskuuta tekemässä kirjallisessa kannanotossa Italian valtuuskunta totesi, että 27 jäsenvaltion hallitukset totesivat todellisista ja kiireellisistä ongelmista, jotka edellyttävät kiireellistä arviointia ennen järjestelmän voimaantuloa. Se lisäsi, että olisi harkittava mahdollisuutta lykätä järjestelmän alkamispäivää. Italian valtuuskunta totesi, että keskipitkän ja lyhyen matkan lentoliikenteen harjoittajia olisi rangaistava järjestelmässä enemmän kuin kaukoliikenteen harjoittajat ja että kansainvälisten lentoyhtiöiden mahdolliset kieltäytyminen osallistumasta järjestelmään saattaisi asettaa eurooppalaiset vastineet kaupalliseen haittana. Euroopan lentoyhtiöt ja sääntelyviranomaiset ovat pitkään ylläpitäneet että kaikkien Euroopan sisä - ja ulkopuolella lentävien lentoliikenteen harjoittajien osallistuminen on ratkaisevan tärkeää järjestelmän onnistumiselle on riittävän joustava, jotta EU voi hakea kompromissia, joka vapauttaa kaikki tulevat lennot sääntöjen ulkopuolelle. Mutta se ei todennäköisesti pahentaa Yhdysvaltojen ja Kiinan kaltaisia ​​maita, koska niiden lentoyhtiöiden olisi vielä maksettava lähtevistä lennoista. Myös lentoyhtiöt voisivat hakea kompromissia jossa he hyväksyisivät järjestelmän, mutta eivät ole velvollisia maksamaan saastumistaan ​​EU: n ilmatilan ulkopuolella. EU: n ilmastotoimikunnan komissaari Connie Hedegaard totesi torstaina, että unioni on valmis sitoutumaan rakentavasti muihin osiin maailman EU: n arvion mukaan yksisuuntaisen transatlanttisen lentolipun hinta todennäköisesti nousee 2-12: sta, noin 2 70: stä 16 15: een, vaikka alan arvioiden mukaan kustannukset ovat korkeammat. luokituslaitos totesi, että Yhdysvaltojen lentoyhtiöt, jotka ovat kaikkein haavoittuvimpia järjestelmän kustannuksiin, olivat United Continental, Delta ja American Airlines, koska ne olivat 20 prosenttia tai enemmän niiden maailmanlaajuisesta kostosta trans-atlanttisten markkinoiden virastojen mukaan British Airwaysin, Lufthansan ja Air Francen KLM: n olisi myös kohdattava kasvavia kustannuspaineita. Mutta Fitch sanoi, että eurooppalaiset budjettivälittäjät, kuten Ryanair ja easyJet, saattavat kärsiä epäsuhtaisesti, koska ne riippuivat niin voimakkaasti matalapalkkitoimintamallista. Lentoyhtiöt esittivät asiansa vuoden 2009 lopulla, Lontoossa High Courtissa. Brittiläinen tuomioistuin viittasi viime vuonna tapaukseen Luxemburgissa Euroopan yhteisöjen tuomioistuimelle. Nicola Clark osallistui ilmoitukseen Pariisista. Tämän artikkelin versio näkyy tulosta 7. lokakuuta 2011, The International Herald Tribune - julkaisussa.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Las Vegas

Säännelty 60 Sekunnin Binary Asetukset Välittäjät

Forex Kuusitoista